Servis výpočetní techniky

Provádíme hardwarové i softwarové opravy notebooků, stolních počítačů, All-in-One počítačů všech značek a počítačů vyrobených na zakázku.

Co vzít s sebou do servisu?

  • nabíječku / napájecí kabel
  • pokud jsou v počítači instalované placené licence programů upozorněte na to při předávání zařízení

Jaké nejčastější závady opravujeme?

  • počítač nejde zapnout
  • počítač nenastartuje do systému nebo skončí chybou
  • zpomalený chod
  • odvirování, údržba systému
  • profylaxe (čištění od prachu a nečistot)
  • oprava nebo výměna komponentů
  • výměna poškozených částí (panty, plastové části krytů)
  • reinstalace systémů
  • záchrana dat z poškozených harddisků

Jak bude oprava dlouho trvat?

  • Opravy se snažíme vyřídit v co nejkratším čase, ve většině případů do 3 pracovních dnů

Počítač je záruce, opravíte ho?

  • Na počítačích v záruce, provádíme placené softwarové opravy.
    Proč placené?
    Softwarové chyby výrobci nebo prodejci řeší přehráním počítače. Zejména pokud jde o zavirování, poškození systému apod. Tedy pokud Váš počítač budete reklamovat se softwarovou chybou u prodejce, pravděpodobně přijdete o Vaše data a nainstalované programy. Počítač dostanete v továrním nastavení, tak jak jste ho koupili.
    U nás před zásahem data zazálohujeme a až následně se pustíme do opravy.
    V případě, že zjistíme chybu hardware dokážeme zprostředkovat záruční opravu výrobcem s tím, že se o nic nestaráte.

Nemám možnost dovézt počítač, můžete pro něj zajet?

  • Ano, vaše zařízení můžeme vyzvednout u Vás a vypsat předávací protokol.
    Termín a cenu za dopravu domluvíme telefonicky nebo emailem.